Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06 14:48 - Хранене за красива кожа
Автор: aleksis24 Категория: Тя и той   
Прочетен: 71 Коментари: 0 Гласове:
0



Лятото и жегата вече са тук и ще подложат на допълнително изпитание косата, кожата и ноктите ни.

Жените обичайно харчат купища пари за продукти и дерматологично-козметични процедури, с които да обгрижват своите коса и кожа.

По-голяма част от тях не осъзнават, че всъщност резултатите, към които се стремят са вследствие на неправилен начин на живот.  От огромно значение за състоянието на кожата, ноктите и косата са алкохола, цигарите, липсата на достатъчно сън, стреса, както и козметичните продукти пълни с химикали.

Храната, която консумирате, може да бъде мощен инструмент за подобряване на външния вид. Не подбирайте храните на базата на това колко калории се съдържат в тях и по какъв начин ще се отразят на теглото ви. По-важно е да се научите да гледате на храните като на средства, с които може да подобрите своето здраве и едновременно с това и вида на вашата коса, кожа и нокти. Подхранването на тялото започва най-вече отвътре с помощта на правилната храна.
image
 

Ние сме това, с което се храним и здравословното хранене поддържа кожата в най-добра форма и крема против бръчки има потенциал да решава конкретни кожни проблеми.

1. Оранжево-червените зеленчуци съдържат много Бета каротин, ликопен и други растителни пигменти, които придават красив и здравословен тен на кожата. Най-добре се справят с тази задача морковите, тиквата, кайсиите, доматите и червеният пипер. Важно е да знаем, че от каротините тялото ни изработва ретинол, който е основна съставка на много „революционни” кремове против бръчки.
 

2. Боровинки се смятат за едни от най-богатите на антиоксиданти плодове, ето защо не бива да ги отминаваме. Антиоксидантите, какъвто е расвератролът, ни предпазват от преждевременно стареене, така че всеки ден добавяйте по половин чаша боровинки или други дребни безкостилкови плодчета към киселото мляко или зърнената си закуска.

3. Ядки. Бадемите са богати на витамин Е, който има подобно действие, както антиоксидантите. Той се бори срещу свободните радикали, заради които кожата старее, а  също така запазва за по-дълго кожата хидратирана. Орехите са богати на хранителни вещества като омега-3 мастни киселини и витамин Е. С помощта на орехите ще се радвате на по-гладка кожа, по-здрава коса и по-здрави кости.

4. Селен- съдържащи продукти. Селенът също е силен антиоксидант и в комбинация с витамин Е повлиява изключително добре акнето. Шведско проучване показва, че ако приемате селен и витамин Е в продължение на 12 – 14 седмици, кожата значително се изчиства от акнето. Пшеничните зародиши, рибата тон, сьомгата, чесънът и яйцата са най-богати на селен.

5. Водата. Малко са хората, които се хидратират достатъчно. Водата хидратира кожата, спира появата на бръчките и заличава белезите, които често се появяват след гнойните пъпки.
image
 

Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да останете хидратирани:

– Пийте вода през целия ден;

– Пийте смутита от пресни плодове и зеленчуци, които са хидратиращи и съдържат много ензими и хранителни вещества;

– Консумирайте много сурови храни, в които има по-голямо количество вода, както и салати, съдържащи много ярко оцветени зеленчуци;

– Избягвайте кофеина и алкохола, които дехидратират;

За красивата кожа от огромно значение е режимът на сън, стресът и не на последно място – дали пушите и пиете алкохол.

Хората които пушат трябва да включат допълнително витамин С в менюто си под формата на естествени продукти или хранителни добавки.
За да се радвате на здрава и лъскава коса е изключително важно да си набавяте в достатъчно количество цинк, витамини от група В и желязо.
image

Витамин В12 и фолиевата киселина можете да приемате със спанак, яйца, фреш от портокал, черен дроб и  мляко. 

Ако косата ви капе, това може да е знак, че в организма ви липсва желязо. Ако не сте сигурни в нивото на желязото в организма е добре да заложите на натуралните продукти, от които да си го набавите, тъй като с добавките рискувате да надвишите нужното за организма ви количество. Желязо можете да си набавите от червеното месо, сините боровинки, сушените кайсии или сурово кашу. Липсата на цинк може да е причина косата ви да е суха и тънка.


 

 

 

 

 




Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aleksis24
Категория: Тя и той
Прочетен: 15484
Постинги: 31
Коментари: 3
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Октомври, 2017  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031