Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05 14:36 - 18-е най-добри съвети за отслабване
Автор: aleksis24 Категория: Тя и той   
Прочетен: 344 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 19.05 14:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Списанието  събира историите на над 100 души, които успешно са отслабнали пред последното десетилетие и ги обедини в 18 съвети и стратегии за трайна загуба на тегло, подкрепени от науката.

Резултат с изображение за ябълка

1. Отървете се от готовите храни

Става дума не просто за фаст фууд, а за всяка храна, която съдържа излишно количество захар, сол и мазнини, обикновено това са готови, пакетирани храни, пълни с овкусители, оцветители и консерванти. Те носят единствено празни калории и вместо да насищат, усилват чувството за глад.

Резултат с изображение за готови ХРАНИ
 

2. Почистете кухнята си

Изследвания показват, че разхвърляната кухня, в която храната е навсякъде пред очите ви, подбужда апетита и ни кара да похапваме безконтролно. Когато напазарувате, приберете всички продукти в хладилника или шкафовете. Не се изкушавайте!

Резултат с изображение за почистете хладилника
 

3. Водете си дневник

Воденето на дневник, в който описвате менюто си, теглото си, упражненията и дори малките крачки встрани, които правите от вашата диета, ще ви помогне да бъдете по-отговорен към себе си.

Резултат с изображение за водете си дневник
 

4. Съберете фен-клуб

Забелязали ли сте колко много отслабващи има в социалните мрежи? Неслучайно. Хората са разбрали, че когато спазвате определен режим пред публика, е по-трудно да съгрешите, защото няма да разочаровате само себе си.

Резултат с изображение за много хора на едно място
 

5. Направете си порции

От съществено значение при отслабването е да имате контрол върху храната, която поглъщате. Най-добре е да измервате вашите основни и междинни хранени в точно определени порции, без странични изкушения.

Резултат с изображение за направете си порций
 

6. Яжте три пъти на ден

Макар до скоро диетолозите да препоръчваха храната да се разделя на пет малки порции на ден, според най-новите проучвания това означава да мислим за храна през целия ден и често може да доведе до преяждане.

Резултат с изображение за яжте 3 пъти на ден
 

7. Не пропускайте закуската

Да, знаем, че сутрин почти никой не е гладен, но всъщност апетитът в ранните часове на деня е въпрос на навик. Солидната и здравословна закуска ще за сили метаболизма ви още рано сутринта.

Резултат с изображение за не пропускайте закуската
 

8. Научете се да готвите

Готвенето вкъщи не е само мода, а здравословен навик. Докато готвите, вие се грижите за храната, влагате чувства и мисъл в нея, внимавате. Това ще ви предпази от бързото поглъщане на готови храни.

Резултат с изображение за научете се да готвите
 

9. Добавяйте фибри и мазнини

Както е добре известно, фибрите прочистват чревния тракт и създават усещане за ситост. Здравословните мазнини – растителни – овкусяват храната и помагат да се усвоят важни елементи от нея.

Резултат с изображение за добавяйте фибри и мазнини ю
 

10. Упражнявайте се вкъщи

Ако имате свръх тегло, вероятно се чувствате неудобно да отидете в фитнес зала или да тичате в парка. Но е важно да започнете да правите упражнения. Започнете вкъщи! Не е нужно да имате сложни уреди, достатъчно е да си пуснете музика и да танцувате енергично или да намерите в мрежата упражнения за всеки ден. Въпросът е да бъдете настоятелни и редовни.

Резултат с изображение за упражнявайте се в къщи
 

11. Добавете тежести към кардиото

Аеробните упражнения са особено важни за отслабването, но е добре да включите и упражнения за сила, които ще поддържат мускулите, докато губите тегло.


Резултат с изображение за добавете тежести
 

12. Високоинтензивна интервална тренировка

Тази фитнес програма редува цикли на спринт с бавно тичане. Според специалистите този метод изгаря повече мазнини като съчетавате с ефикасни хапчета за отслабване.

Резултат с изображение за високо интензивна тренировка
 

13. Състезавайте се

Ако се включите в състезание или маратон, може да се изненадате от своята форма. Със сигурност обаче това ще ви даде мотивация и самочувствие.

Резултат с изображение за състезание по бягане
 

14. Глезете се

Не е нужно винаги да се отнасяте към тялото си като старшина в казарма. Разрешавайте си да го поглезите от време на време. Само по този начин ще изчезне чувството, че щом сте на диета, значи сте наказани.

Резултат с изображение за глезете се
 

15. Планувайте

Учените са установили, че хората, които визуализират храната си, преди да я поръчат или изядат, поемат по-малко калории.

Резултат с изображение за планувайте
 

16. Увеличете протеините

Протеините са от изключителна важност за строежа на мускулите, за здравината на костите и за бързия метаболизъм. Не лишавайте тялото си от белтъчини в никакъв случай.

Резултат с изображение за увеличете протеините

 

17. Продължете да пресмятате калориите

Дори след като достигнете желаната цел в теглото си, продължете да пресмятате калориите, които поемате. Правете го, докато автоматизирате правенето на порционите си.

Резултат с изображение за продължете да пресмятаме калориите
 

18. Станете човек на навика

Вярно е, че разнообразната храна е важна, но ако всеки ден измисляте нови и нови закуски, ще ви бъде по-трудно да спазвате точно определения прием на калории. През делничните дни се придържайте към сходно меню, а през уикенда си позволявайте разнообразие.

Резултат с изображение за станете човек на навика

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
4
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aleksis24
Категория: Тя и той
Прочетен: 13519
Постинги: 31
Коментари: 3
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Юни, 2017  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930