Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2017 15:17 - АЗ И ЖЕНИТЕ
Автор: coacoa11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12361 Коментари: 14 Гласове:
13

Последна промяна: 18.09.2017 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(История от първия учебен ден)

Т"ва женорята са едно от най-неуспешните творения на природата, от мен да го знаете! Забелязали ли сте, как Господ ги е ощетил отвсякъде - не стига че ум за две стотинки не им е дал, ами за сметка на това ги е направил и истерясали емоджита! Ей на, вие виждали ли сте някой мъж ту да се смее, ту да реве и сополи да пуска, без изобщо да е наясно защо?

Сяда вчера например на урока по немски една испанка до мене. Абе цялата стая пълна със свободни чинове, а тая точно до мене да се забие, представяте ли си? Ще си представите, я, как няма да си представите... То по-убав и по-умен от мене на курса нема! Не че има много мъжкари, де - само аз съм, но това са подробности. Та огненото шпениш фройлайн разпусна удобно до мене, после свали болерото, размаха ветрилото и ... оттам насетне нищо от урока не помня. Черна дупка направо!

Първо бех се съсредоточил да й изучавам забележителностите на бюста. Кубатурата й страхотна, яко силикон, ви казвам, едвам се удържах да не проверим как  й издържа изобщо предното окачване. Кво да говорим, супер наточена каката...Разчаства ми целия мозък, елемент по елемент,  колелце по колелце, очите ми почнаха да изскачат на пружини! Върнах се у ранна бебешка възраст, сработиха ми смукателните рефлекси, почнах да примлясквам и шумно да преглъщам за ужас на даскалицата и другите състудентки...

После обаче си викам - не може така! Аз висше творение на природата ли съм или не съм? Разумен, подреден, емоционално стабилен... мъж и половина направо! Дошъл съм тука да се учим, а не да зяпам разни тунинговани каки! Айде бегачка! То не стига, че жена ми е ревнива, ама ако отнекъде изскочи и оня тореро мъжът й, тогава ще видите какво значи ревност! Айде у лево!

Останалата част от урока премина в опити да разделя мислено чина на две абсолютно равни половини и да избутам уж полекичка целия й веществен антураж в нейната. Изпопадаха гримове, бижута, телефони, химикалки.... Ама да си ги събира сама и да се съобразява с мойто лично пространство! Няма да я дундуркам през целия курс, я! Никакво заглеждане повече в мойта тетрадка и край на преписването! Отдръпвам се в най-далечния ъгъл и я поглеждам кръвнишки, за да спазва необходимата дистанция. Мъжете като мен трябва да се уважават!

Ей на, както ми се усмихваше преди малко, сега пък се разрева. И сополи почна да пуска, гнусна история. Пълна отврат, един тон биологични секрети за нула време произведе, потоп направи под чина! Удари ме и мене Ирма, ей, нищо че съм на няколко хиляди километра от Флорида! Алоооу, чистачката! Бързо тука с мопа! Я да си отбележа другия път носни кърпи и дезинфектант за ръце да взема...

Аааа, сега пък и с ветрилото тръгна да ме замеря, агресивната кукундрела! Женска му работа! Алооу, охраната!!!  Спрете най-накрая това насилие по училища и университети! Стига агресия и женски тероризъм! Поомооощ! Няма ли кой да ме спаси от тая малоумница, бе хора??? 



Гласувай:
13



1. djani - Ха-ха...Нещо не разбрах прехода,
18.09.2017 19:50
От автентичните мъжки размисли на долната глава, към философските на горната. Уж мъжага, а не налетя на яката шпениш фройлайн. Явно не е фен на "Яката дупара, всеки иска да я бара". Изложи българина като световния мачо...
цитирай
2. aip55 - Нестандартен
18.09.2017 19:52
похват на свалка е имала твоята героиня.
Еми какво да се прави, като днешните младежи
бЕгат по терлички повече у лЕво, а женурята у дЕсно....
Добре дошла отново приятелко!
Липсваш ни толкова много.
А, бе цялата концепция на морала изглежда,
че вече е захвърлена на тавана да прашасва, а спасението на морала
затъна в блатото на демоКратичното ни тресавище.
Поздрав!
цитирай
3. coacoa11 - Не останаха мачовци по нашенско, ...
18.09.2017 23:54
Не останаха мачовци по нашенско, Джани... затова се трудят да ни внасят, че то местните хем малко, хем едни такива нежни...
.
цитирай
4. coacoa11 - Мерси, Айп, за коментара и добрата ...
19.09.2017 00:09
Мерси, Айп, за коментара и добрата среща. Героинята е смесен тип, така да се каже - провокативно - агресивно - истеричен. Лика-прилика си е с героя..
цитирай
5. ferhunde - Само тоя постинг от напомпаните на ...
19.09.2017 08:34
Само тоя постинг от напомпаните на първа е качествен.
Другите са за канализацията, особено - трите пУетически боклуци.
цитирай
6. tera - Хубав пост,
19.09.2017 10:01
макар да личи, че е писан от жена, превъплътила се в мъж. Да ме прощават мъжовете, но не могат да постигнат подобна витиеватост в изказа. :)))

Тук искам да дам линк към един готин пост, незаслужено пренебрегнат от помпаджиите:

http://lubima.blog/regionalni/2017/09/18/bio-eko-pet-leva-vryzkata.1567977




цитирай
7. radosslav - Сортиране
19.09.2017 10:40
Вдясно - не харесвам, вляво харесвам - по лесно е. Вече пишеш по един път в годината, а било разкази на килограм. Май са останали само един грам :)))) И си станала мъж, що така?
цитирай
8. milady - ква ква ...добре си ни дошла..
19.09.2017 11:32
явно..мн.рядко четеш блога..
не, че има ..защо..
троли, тролеси, селски рецепти с..киноа,
и Весела по..розАви гащи..
за мъжете добро или нищо,моля моля..
бъди справедлива..
знам, че го можеш...
Джулия, поздравчета, мила!





цитирай
9. cinderellathespy - Истерично и претенциозно
19.09.2017 14:46
Главния герой ми звучи като истеричен претенциозен гей...
Ще бъде ужасно разочарование за мъжката част от блоговата общност ако се окажеш мъж... ;) Обаче пък ще е интересно от гл.т. на народопсихологията!!!
Привет! Добре завърнало се жабче! :))

Ели
цитирай
10. coacoa11 - Мараба, Ферхунде, чок селям! Още ли ...
19.09.2017 21:15
Мараба, Ферхунде, чок селям! Още ли кьотек за първа? Дур, бе джанъм:) Помпата вярно е арогадна...
цитирай
11. coacoa11 - Тера, здравей! Благодаря за л...
19.09.2017 21:25
Тера, здравей!
Благодаря за линка, допадна ми четивото, че и авторката! Творбите й не са за първа, редом с другите бози като моята, а за издаване!!! Прекрасен изказ, чудесно чувство за хумор, просто талант! Дано достигнат до повече хора!
цитирай
12. coacoa11 - Я да видим сега, кой е у лево, кой е у ...
19.09.2017 22:44
Я да видим сега, кой е у лево, кой е у десно? Радо, алгоритъмът за сортиране нещо се бъгна. Един хибриден индивид насреща, бум-тряс и ся кво?
Няма да си мериме разказите, щото ще те бия на грамаж. Я земи подрънкай на китарата, нареди някой куплет и не ми давай зор с писането. Бързата работа срам за майстора! Може пък и да наваксам, ако ми припяваш за вдъхновение :) Тя годината тепърва започва, учебната де... Трябва да внимаваме обаче - ако ти много се разпееш, а аз много се разпиша, ще земеме да срутиме първа, а може и помпата да даде фира. Представяш ли си какъв блогов катаклизъм ще настане:)
цитирай
13. coacoa11 - Лейди Жулиета, мерси за новинар...
19.09.2017 23:31
Лейди Жулиета,
мерси за новинарската емисия. Киноа и розови гащи. Само най-важното - кратко, точно, ясно :)
Сред плявата има и бисери. Знаеш ли, че за няколко дни само срещам два много талантливи автора, майстори на хумора в блоговото блато. По-горе има връзка към първата авторка. Вторият автор е Никола Крумов. Докато чета "Междупанелни войни" и се превивам от смях, случайно открих и блога му:
http://nikola666.blog/
Да се посмеем на историите, които е решил да сподели Кольо с блоговата аудитория.
цитирай
14. coacoa11 - Привет, Шпионке, имай милост към ...
19.09.2017 23:57
Привет, Шпионке,
имай милост към главния герой... Не е обратно момчето, от достоверен източник го знам. Нищо че не вечеря киноа с тиквички и не обарва розовите гащи на главната героиня. И аз още съм си жена, да знаеш. Ей тука клетва ще ти давам сега - пред третия незаконнороден син на бате Бойко, пред Библията, Корана или Тората, избери си :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coacoa11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 463162
Постинги: 46
Коментари: 819
Гласове: 2835
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031